,,Roadshow“ plná zážitkov

17. mája 2010, cillik, Nezaradené

14052010212V utorok začala ,,Roadshow“ strany Sloboda a Solidarita na východe Slovenska, ktorej som sa zúčastnil, keďže aj ja som kandidátom strany SaS. Jej začiatok začal v Spišskej Novej Vsi, pokračovala ďalej: Poprad, Kežmarok, Stará Ľubovňa, Spišská Bela, Prešov a minulý týždeň sa ukončil v sobotu Bardejove.

 

Okrem týchto miest sme navštívili aj ostatné mestá a obce, kde šlo predovšetkým o diskusné stretnutia a návštev obľúbených miest našich občanov – krčmičky. Veľmi rád som osobne využil túto možnosť navštíviť obce, kde človek prišiel často krát k rôznym názorom a diskusiám, ale nakoniec po vysvetlení vecí a faktov občanom sme odchádzali vždy s dobrým pocitom kvalitne odpracovanej roboty. Ľudia si veľmi vážia to, že radi navštevujeme priamo aj ich miesta a posedíme si s nimi, lebo tak ako aj oni, sme predsa normálni ľudia, ktorých situácia na Slovensku prinútila, aby spravili rozhodnutie a kandidovali do NRSR. Sme všetko ľudia, ktorí sa živíme poctivou prácou a preto si vážime naše zarobené peniažky a uráža nás, ako súčasná vláda narába s našimi peniazmi a správa sa arogantne k občanom. Ja si zastávam názor, že občania tu nie sú pre politikov, ale politici pre občanov. Žiaľ, ako sme všetci svedkami, je to úplne naopak a občan je dôležitý len pred voľbami.

 

Za celou ,,Roadshow“ okrem hlavných predstaviteľov strany a kandidátov, stoja aj ľudia, ktorých nie je až tak vidieť, ale bez nich by to nebolo možné a osobne som veľmi šťastný, že som týchto ľudí mohol spoznať. Aj ja som chodil v dodávke a spoznával mestá, obce a aj náš správca dodávky, pán Straka, patril k ľuďom, bez ktorých by to nešlo a bol vždy pohotový a ochotný. Náš kamión, zelenej farby, ktorý ste, dúfam, videli už aj vy, je na cestách od 13. apríla a ešte nejaký ten deň potrvá. Budúci týždeň navštívi aj ďaleký východ a ukončí ho Košicami a Michalovcami a sobotu Rožňavou.

 

Človek si po týchto dňoch len utvrdil svoje rozhodnutie, že sa správne rozhodol a chce zabojovať za nás. Nie sľubmi, ktoré len počúvame, ale priamo riešeniami. Som rád, že táto strana je zložená predovšetkým z odborníkov, ktorí sa vedia pohybovať vo svojom obore a vedia, čo dokáže priniesť rozvoj našej krajine. Na Slovensku žijú dobrí ľudia a im chcem aj ja osobne veľmi pomôcť. Názory, predovšetkým v dedinkách, boli rôzne a často sme boli pod paľbou, no vždy sa to obrátilo na dobré a samotní občania môžu vidieť, že k ním pristupujeme rovnocenne, pretože sme jedni z nich.

 

Preto vyzývam svojich rovesníkov, ich rodičov a starých rodičov, aby sa 12. júna zúčastnili volieb. Nadávať nad sklamaním pred televíziou je už neskoro a dúfam, že ľudia si uvedomia, kde za štyri roky naša krajina pod taktovkou tejto vlády nasmerovala a tak ako Grécko, ale bez tých platov, sa rúti aj naša ekonomika. Ešte raz sa chcem poďakovať organizátorom a občanom, s ktorými som mal možnosť sa stretnúť a verím, že sa uvidíme čím skôr.